Servis, technická podpora, maintenance

V případě, že máte jakýkoliv problém s používáním pokladního systému POS Expert, kontaktujte nás jedním z uvedených způsobů níže.

Emailová podpora

  • Požadavky na servisní zásahy vyřizujeme přednostně pro zákazníky se zaplaceným servisním balíčkem VIP, následně standard balíčkem.
  • Na zaslané dotazy odpovídáme zpravidla emailem, v případě potřeby Vás kontaktuje technik telefonicky, pokud zanecháte na sebe telefonní číslo.
  • Veškerá emailová podpora je zdarma bez nutnosti platit servisní poplatky.

Telefonická podpora

  • Na hotline můžete volat 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Mimo pracovní dobu bude požadavek na servisní zákrok zaznamenán a budeme Vás kontaktovat zpátky v nejbližším možném termínu.
  • Linku technické podpory mohou využívat všichni uživatelé softwaru POS Expert zdarma bez nutnosti platit servisní poplatky.
  • Zákaznící platící servisní balíček standard nebo VIP navíc mohou klást i požadavky na metodickou podporu – pomoc například se zavedením skladu, inventur, slevových akcí apod.
  • Za hovor platíte jako za běžný hovor na pevnou linku v ČR dle svého tarifu.

Servisní balíčky

Kromě základní technické podpory zdarma nabízíme dvě varianty servisních balíčků. Základní balíček standard získává zákazník buď zakoupením licence aplikace POS Expert na 12 měsíců zdarma a nebo v případě pronájmu aplikace je tento balíček již zahrnut v ceně pronájmu.

Garantujeme tak, že aplikace splňuje aktuální legislativní požadavky a také veškeré nové funkce odemykáme všem zákazníků platící si tento servisní balíček.

Vždy nejprve odbavujeme zákazníky se servisní podporou a až poté neplatící zákazníky.

Pro VIP zákazníky je linka dostupná NONSTOP.

Tedy jak například zavést správně do programu slevovou akci, jak zavádět receptury, nebo korektně provést inventury apod. Veškerá metodická podpora je zdarma.

Poskytujeme výrazné slevy na práci techniků při servisních zákrocích jak přes internet tak i na místě.

Garantujeme zahájení servisního zásahu do 48 nebo dokonce 12 hodin.

V případě VIP balíčku je tato služba dostupná dokonce zcela zdarma!

Servisní balíček
  • Emailová podpora
  • Aktualizace
  • Technická telefonická podpora
  • Metodická telefonická podpora
  • Instalace software
  • Analýza dat; reporty
  • Školení či konzultace
  • Vývoj na zakázku
  • Cestovné
  • Zápůjčka pokladny
  • Cena balíčku na 12 měsíců
 
Žádný balíček
$20 / month
  • ANO
  • NE
  • Po-Pá: 8:00 - 16:00
  • NE
  • 800 Kč / hod
  • 1 200 Kč / hod
  • 800 Kč / hod
  • 1 200 Kč / hod
  • 10 Kč / km
  • 140 Kč / den
  • Zdarma
Balíček Standard
$50 / month
  • ANO - prioritní
  • ANO
  • Po-Pá: 8:00 - 20:00
  • Po-Pá: 8:00 - 16:00
  • 600 Kč / hod
  • 800 Kč / hod
  • 600 Kč / hod
  • 800 Kč / hod
  • 8.50 Kč / km
  • 80 Kč / den
  • 20%
    z ceníkové ceny SW
Balíček
VIP
$60 / month
  • ANO - prioritní
  • ANO
  • Po-Ne: 0:00 - 24:00
  • Po-Pá: 8:00 - 16:00
  • 400 Kč / hod
  • 600 Kč / hod
  • 400 Kč / hod
  • 800 Kč / hod
  • 6 Kč / km
  • Zdarma
  • 60%
    z ceníkové ceny SW